Computer Generated Solutions - vom avea o crestere de aproximativ 400 de oameni noi pe care ii vom recruta in Bucuresti, Brasov, Sibiu si Galati


Compania americana Computer Generated Solutions participa la Angajatori de TOP Virtual intre 4 si 17 Aprilie si angajeaza in orasele Bucuresti, Brasov, Sibiu!

Iata cateva dintre joburile disponibile:

Bucuresti Brasov Sibiu
Accounts Receivable with English Customer Support Specialist with German Reprezentant Relatii Clienti
Portuguese Customer Support Technical Support Specialist with German  

Vizualizeaza lista completa a oportunitatilor de cariera la Computer Generated Solutions!


Cum ați descrie Computer Generated Solutions România în cifre?

Compania americană CGS (Computer Generated Solutions) este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți, încă din anul 2006, pe piața din România.
Compania furnizează servicii în 18 limbi străine, având 5 centre de suport în București, Brașov, Sibiu, Târgu-Jiu și Galați.
Cei peste 3.000 de angajați ai companiei interacționează zilnic cu clienți atât din România cât și din Germania, Marea Britanie, Spania și alte țări europene, precum și din Statele Unite și Canada. Principalele servicii oferite sunt customer care, suport tehnic, help desk, telesales și alte servicii externalizate.
CGS este listată în primele 15 cele mai bune companii din acest domeniu din lume.
În portofoliul nostru de clienți se regăsesc companii din Forbes Top 500, precum și companii europene de top.
Oferim sesiuni intensive de pregătire și training: peste 90% dintre managerii CGS România au început în compania noastră pe poziții de entry-level. CGS România susține performanța și implicarea într-un mediu atractiv de lucru, cu o medie de vârstă de 25 de ani. Aproximativ 95% dintre angajații CGS sunt absolvenți sau studenți ai unor instituții de învățământ superior.
 

Care sunt ariile în care activează Computer Generated Solutions România și cele mai frecvente poziții pentru care recrutați pentru fiecare arie (juniori, seniori, manageri)?

Posturile entry-level ar fi: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Back Office Representative, Collection Officer, Technical Support Engineer – toate job-urile pot fi în limbi străine: Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză etc., iar posturile care presuspun și experiență de lucru anterioară ar fi: Contract Maintenance/Billing Associate, Inside Sales Representative, Marketing and Sales Consultant, Project Manager, Telesales Team Manager.
 

Care sunt atributele care definesc cultura organizațională din Computer Generated Solutions România?

Principalul nostru motto este „Friends working together” și considerăm că definește cel mai bine mediul nostru de lucru.
Suntem renumiți pentru îmbinarea ideală între mediul business și prieteniile trainince care se leagă între membrii echipelor noastre. Astfel, pentru noi îndeplinirea unui target devine o provocare căreia îi răspundem cu entuziasm și cu spirit competitiv prietenos.

   

Ce planuri de recrutare are Computer Generated Solutions România în această primăvară pentru profesioniști și juniori (nr. de poziții, departamente, profile)?

Cel mai probabil vom avea o creștere de aproximativ 400 de oameni noi pe care îi vom recruta în centrele de support pe care le avem: București, Brașov, Sibiu și Galați.

Pentru tineri avem posturile entry level la care pot aplica: Customer Support Representative, IT Helpdesk, Accounts Receivable, Back Office Representative, Collection Officer, Technical Support Engineer – toate job-urile pot fi în limbi străine (Engleză, Spaniolă, Franceză, Germană, Italiană, Portugheză, Rusă, Olandeză), unde nu cerem experiență, iar programul de lucru poate fi flexibil, având posibilitatea să opteze pentru norma de lucru de 4 sau 6 ore dacă nu pot lucra full time, 8 ore.
Job-urile entry level la CGS presupun și o perioadă de training care durează între 2 saptămâni și 2 luni – depinde de department și de complexitatea job-ului.
 

În ce constă procesul de selecție la Computer Generated Solutions România și cum
s-ar putea pregăti un candidat?

Procesul de selecție are mai multe etape. Prima dintre ele ar fi o discuție telefonică prin care urmărim evaluarea anumitor competențe, în funcție de fiecare job. Ulterior, se stabilește o întâlnire la sediul nostru, pentru evaluare prin teste și o discuție față în față cu recruiterul. Apoi, în funcție de post, candidatul va mai participa la un interviu sau 2 cu managerul de proiect.
 

Care sunt câteva motive pentru care un junior sau un senior ar trebui să aplice la Computer Generated Solutions România?

Pe lângă beneficiile pe care le oferim la angajare, motivul pentru care candidații aplică în general la CGS ar fi mediul de lucru dezvoltat în cadrul companiei: unul prietenos, dar competitiv și bazat foarte mult pe performanță. Candidații știu că la CGS se pot dezvolta ulterior și pe alte domenii cum ar fi: IT, HR, Training și Management.
90% dintre angajații noștri care ocupă funcții de specialist, middle sau senior management au promovat din intern și s-au dezvoltat în timp pe domeniul pe care l-au ales.


 

Care este cel mai inedit beneficiu pe care îl oferiți angajaților? (ne referim și la partea de training-uri și cursuri)

Noi suntem atât de obișnuiți cu beneficiile oferite încât nu știm dacă le mai putem considera drept inedite, însă avem o competiție internă bazată pe inovație, dorința de a progresa și proactivitate, în urma căreia câștigătorii pot primi o stea pe “Walk of Fame”.